Wednesday, January 1, 2014

TAHUN 2014

PROMOSI 2014

1 kotak RM 230.00
2 kotak RM 450.00
3 kotak RM 650.00
5 kotak RM 1000.00

Untuk Keterangan Lanjut

Tel/sms 012 9779455

 

 

Thursday, November 21, 2013

PROMOSI 2014

1 kotak RM 230.00
2 kotak RM 450.00
3 kotak RM 650.00
5 kotak RM 1000.00

 


Penghantaraan Percuma Keseluruh Negara Via Pos Laju

Pm/sms/call 012 9779455


# sah sehingga stok masih ada

www.beautyumairashop.com
www.beautyumairabiz.blogspot.com

Tuesday, January 11, 2011

ADAM & HAWA MIL

ADAM & HAWA MIL

Produk Pelangsingan Terbaru Dari White Pearl.
Satu kotak ada 30 sachet@26gram


Ramuan/Ingredients.
Susu Rendah Lemak,serbuk Kacang Soya,Beras Perang,sebuk Fabuless (lemak minyak sawit-salutanminyak oat),Whey Manis,Fruktosa,Psyilium Husk,Spirulina,Kolagen Marin,sebuk Ekstrak Biji Anggur,sebuk Ekstrak Teh Hijau dan Serbuk Ekstrak mengkudu.
Cadangan Hidangan
Ambil satu sachet ADAM&HAWA MIL tuang kedalam 180ml air suam (60c – 80c) dan kacau.
Digalakkan mengambil 2 sachet sehari,1 jam sebelum makan pada waktu pagi dan malam.
Price: MYR239.00

  • Suziemah Zie officemate dh mnum Adam & Hawa, dlm ms 12hr dh turun 5kg...WOW so suprise...x caya cubala sndr hehe....
    Monday at 11:49am ·

  • End Decant Suziemah Zie namanya c rosnani hahhaa.....
    Monday at 11:54am ·

  • Rosnani Nanie Memang fantastic la..happy da turun 5kg dlm 12hr..
    Monday at 12:02pm · · 1
sebelum dan selepas menggunakan beauty umaira..tym ni adam dan hawa x ada lg.. :)


  • Zalita Awang likes this.

    • Eila Daniel salam....itu kalu nak kurus cam sy nk tambah kan saiz badan ptt x makan....
      Yesterday at 12:18pm ·

    • Zeti Juyanti Rosli dia bg maintain badan..so klu nak tmbhkan berat badan pun sesuai minum..
      Yesterday at 12:20pm ·

    • Eila Daniel kalu muka berjerawat atau parut2 jerawat ada kesan x?sbb sy baca kulit berjeragat jer....
      Yesterday at 12:22pm ·

    • Zeti Juyanti Rosli yup..sgtt bagus..dulu muka sy sgt truk dan berjerawat..skrg ni dah ok..kulit nmpk leh tegang dan glowing..
      Yesterday at 12:24pm ·

    • Eila Daniel owhhh...sy punya kakak pun kulit berjeragat ada nampak kesan ketara jgk....lama x kesan die kalu utk parut?
      Yesterday at 12:25pm ·

    • Zeti Juyanti Rosli kadang2 benda tu kita x berapa perasan..tp member2 yg tegur..mybe dalam 3bulan mcm tu nmpk la kesan muka kita lebh berseri dan cantik..INSYAALLAH
      Yesterday at 12:28pm ·

    • Eila Daniel owhhhkk...dah mkn berapa kotak?
      Yesterday at 12:30pm ·

    • Zeti Juyanti Rosli alhamdulillah 7kotak dah..
      Yesterday at 12:31pm ·


Friday, October 29, 2010

Tawaran Terhad Beauty Umaira & Manly Umar

Tawaran Terhad Beauty Umaira & Manly Umar

Beauty Umaira  1 kotak   RM 230.00  Pos Laju Percuma
Manly Umar      1 kotak   RM 230.00  Pos Laju Percuma
Beauty Umaira  2 kotak   RM 450.00  Pos Laju Percuma
Manly Umar      2 kotak   RM 450.00  Pos Laju Percuma



Berminat boleh hubungi Tel/SMS  012 9779455 Hjh Mutiara

Tuesday, September 14, 2010

Manly Umar For Men


Keluaran terbaru Product Umar 1001 Rahsia lelaki, diformulasi dari herba mewah di ambil dari seluruh pelusuk dunia. Gabungan ekstrak herba ini dibuat bagi membantu masalah kesihatan lelaki.
Berlainan dari product yang ada dipasaran kerana makanan kesihatan ini dibuat berperasa Lemon supaya anda tidak jemu untuk meminumnya.
kandungan herba seperti Saw Palmetto,Tongkat Ali,Macca,Tribulus Terrestris,Mulra Puama, Ashwaganda (ginseng india),Biji Labu, Epimedium, serbuk madu,Garcinia Cambogia,Tamarind ,Payllium Husk dan perasa Lemon.
maklumat kandungan utama
Marine collagen
Collagen meliputi 80% daripada jumlah protien badan mamalia.ianya diperlukan dalam pembinaan badan dan asas dalam pembentukan kulit, otot, tulang dan cartilage.
Namun setelah umur manusia meningkat menjangkau 25 tahun, collagen menurun 1.5% setiap tahun(semasa berumur 35 tahun collegen turun 15%). minuman ini direka untuk menrangsang penghasilan collagen demi mengantikan kehilangan tersebut.
Collagen berfungsi menganjalkan kulit, membentuk tubuh badan yang cantik dan menguatkan rambut.
Garcinia Cambogia Powder Extract
Garcinia popular sebagai bahan herba semulajadi dalam mengurangkan berat badan.Ianya berkesan sebagai herba mengurangkan lemak dengan memperlahankan sintesis lipids dan fatty acids. Ia meningkatkan keupayaan badan menjana tenaga dan menurunkan nafsu makan.
Garcinia kaya dengan Hydroxycitric Acids (HCA) membantu membakar kalori dan kolestrol
Garcinia mengawal nafsu makan. Ia menguruskan badan dengan mengurangkan nafsu makan dan membakar karbohidrat yang berlebihan.
Garcinia meningkatkan immune system badan, ianya bermanfaat kepada sistem kerongkong, urinary sistem dan uterus.
Ekstrak Saw Palmetto
Saw Palmetto diguna secara meluas untuk merawat BHP(Nonmalignant enlargement of prostate gland).
BHP ada penyakit berkaitan alat kelamin lelaki disebabkan kekurangan androgens. Kedua ia juga dapat mengatasi DHT (dihydrotestosteron) DHT disebabkan oleh berlakunya peubahan metabolisma prostatic androgens dan pertambahan nisbah estrogens dgn androgens.
Kajian mendapati Saw Palmetto sangat berkesan menyembukan BHP dan menghalang terjadinya DHT iaitu agen yang bertangungjawab menyebabkan berlakunya pembesaran prostate.
Ekstrak Tongkat Ali
Eurycoma longifolia membantu mereka yang menghidapi masalah syahwat dan bayak digunakan dalam peubatan masalah tenaga batin lelaki
Ekstrak Macca
Digunakan secara meluas di Peru untuk meningkatkan Labido seks, dikenali sebagai Peruvian ginseng
fungsi utama macca meningkatkan kekuatan, daya tahan, nafsu dan fungsi seksual. Masyarakat Peru menggunakannya kepada lelaki atau wanita untuk bersemangat dalam meningkatkan seks. Kajian Dr. Qun Yi Zheng menunjukan Macca mengandungi 10% Protien, 60% karbohidrat dan asid lemak dan bahan active macamides dan macaenes yang dapat meningkatkan seks.
Ekstrak Tribulus Terrestis
Dalam sejarah Greek digunakan secara meluas untuk mengubati penyakit batin, sakit kepala,gangguan saraf dan di China dan India ia banyak digunakan dalam mengubati penyakit hati, buah pinggang, urinari dan kardiovaskular.
Ekstrak Ashwaganda
Di India dikenali sebagai ginseng India dan tersebuat dalam kitab kuno kamasutra sebagai herba yang dapat meningkatkan labido lelaki, sangat popular di India dalam perubatan ayurveda.
Ekstrak Epimedium
Dalam perubatan China digunakan untuk mengatasi masalah kekurangan ‘Yang’ dan untuk memulihkan alat kelamin yang tidak berfungsu dengan baik dan membuang angin dalam badan.
Ekstrak Biji Labu
Dalam perubatan herba di Eropah selatan diguanakan dalam merawat penyakit yang berkaitan prostate lelaki.
Ekstrak Muira Puama
Di Brazil digunakan secara meluas utntuk meningkatkan dan menstamulasikan keinginan seksual.
Madu
sudah diketahui sangat membantu untuk meningkatkan tenaga dan melegakan keletihan. Dan meningkatkan tenaga batin.
Cara menggunakan :
campurkan 1 sachet Manly Umar 1001 ke dalam 180ml air biasa kacau hingga larut. 1 sachet sehari.
Kandungan : 30 sachet