Friday, August 22, 2014

Kepada Pengguna Produk Beauty Umaira kami sekarang ada buat promosi produk Beauty Umaira untuk 100 kotak saja

Sekotak RM 200.00 saja
Postage Percuma
Tel/sms 012 9779455
Whatsapp/Telegram 012 7991642

Wednesday, January 1, 2014

Tuesday, January 11, 2011

ADAM & HAWA MIL

ADAM & HAWA MIL

Produk Pelangsingan Terbaru Dari White Pearl.
Satu kotak ada 30 sachet@26gram


Ramuan/Ingredients.
Susu Rendah Lemak,serbuk Kacang Soya,Beras Perang,sebuk Fabuless (lemak minyak sawit-salutanminyak oat),Whey Manis,Fruktosa,Psyilium Husk,Spirulina,Kolagen Marin,sebuk Ekstrak Biji Anggur,sebuk Ekstrak Teh Hijau dan Serbuk Ekstrak mengkudu.
Cadangan Hidangan
Ambil satu sachet ADAM&HAWA MIL tuang kedalam 180ml air suam (60c – 80c) dan kacau.
Digalakkan mengambil 2 sachet sehari,1 jam sebelum makan pada waktu pagi dan malam.
Price: MYR239.00

  • Suziemah Zie officemate dh mnum Adam & Hawa, dlm ms 12hr dh turun 5kg...WOW so suprise...x caya cubala sndr hehe....
    Monday at 11:49am ·

  • End Decant Suziemah Zie namanya c rosnani hahhaa.....
    Monday at 11:54am ·

  • Rosnani Nanie Memang fantastic la..happy da turun 5kg dlm 12hr..
    Monday at 12:02pm · · 1
sebelum dan selepas menggunakan beauty umaira..tym ni adam dan hawa x ada lg.. :)


  • Zalita Awang likes this.

    • Eila Daniel salam....itu kalu nak kurus cam sy nk tambah kan saiz badan ptt x makan....
      Yesterday at 12:18pm ·

    • Zeti Juyanti Rosli dia bg maintain badan..so klu nak tmbhkan berat badan pun sesuai minum..
      Yesterday at 12:20pm ·

    • Eila Daniel kalu muka berjerawat atau parut2 jerawat ada kesan x?sbb sy baca kulit berjeragat jer....
      Yesterday at 12:22pm ·

    • Zeti Juyanti Rosli yup..sgtt bagus..dulu muka sy sgt truk dan berjerawat..skrg ni dah ok..kulit nmpk leh tegang dan glowing..
      Yesterday at 12:24pm ·

    • Eila Daniel owhhh...sy punya kakak pun kulit berjeragat ada nampak kesan ketara jgk....lama x kesan die kalu utk parut?
      Yesterday at 12:25pm ·

    • Zeti Juyanti Rosli kadang2 benda tu kita x berapa perasan..tp member2 yg tegur..mybe dalam 3bulan mcm tu nmpk la kesan muka kita lebh berseri dan cantik..INSYAALLAH
      Yesterday at 12:28pm ·

    • Eila Daniel owhhhkk...dah mkn berapa kotak?
      Yesterday at 12:30pm ·

    • Zeti Juyanti Rosli alhamdulillah 7kotak dah..
      Yesterday at 12:31pm ·


Tuesday, September 14, 2010

Manly Umar For Men


Keluaran terbaru Product Umar 1001 Rahsia lelaki, diformulasi dari herba mewah di ambil dari seluruh pelusuk dunia. Gabungan ekstrak herba ini dibuat bagi membantu masalah kesihatan lelaki.
Berlainan dari product yang ada dipasaran kerana makanan kesihatan ini dibuat berperasa Lemon supaya anda tidak jemu untuk meminumnya.
kandungan herba seperti Saw Palmetto,Tongkat Ali,Macca,Tribulus Terrestris,Mulra Puama, Ashwaganda (ginseng india),Biji Labu, Epimedium, serbuk madu,Garcinia Cambogia,Tamarind ,Payllium Husk dan perasa Lemon.
maklumat kandungan utama
Marine collagen
Collagen meliputi 80% daripada jumlah protien badan mamalia.ianya diperlukan dalam pembinaan badan dan asas dalam pembentukan kulit, otot, tulang dan cartilage.
Namun setelah umur manusia meningkat menjangkau 25 tahun, collagen menurun 1.5% setiap tahun(semasa berumur 35 tahun collegen turun 15%). minuman ini direka untuk menrangsang penghasilan collagen demi mengantikan kehilangan tersebut.
Collagen berfungsi menganjalkan kulit, membentuk tubuh badan yang cantik dan menguatkan rambut.
Garcinia Cambogia Powder Extract
Garcinia popular sebagai bahan herba semulajadi dalam mengurangkan berat badan.Ianya berkesan sebagai herba mengurangkan lemak dengan memperlahankan sintesis lipids dan fatty acids. Ia meningkatkan keupayaan badan menjana tenaga dan menurunkan nafsu makan.
Garcinia kaya dengan Hydroxycitric Acids (HCA) membantu membakar kalori dan kolestrol
Garcinia mengawal nafsu makan. Ia menguruskan badan dengan mengurangkan nafsu makan dan membakar karbohidrat yang berlebihan.
Garcinia meningkatkan immune system badan, ianya bermanfaat kepada sistem kerongkong, urinary sistem dan uterus.
Ekstrak Saw Palmetto
Saw Palmetto diguna secara meluas untuk merawat BHP(Nonmalignant enlargement of prostate gland).
BHP ada penyakit berkaitan alat kelamin lelaki disebabkan kekurangan androgens. Kedua ia juga dapat mengatasi DHT (dihydrotestosteron) DHT disebabkan oleh berlakunya peubahan metabolisma prostatic androgens dan pertambahan nisbah estrogens dgn androgens.
Kajian mendapati Saw Palmetto sangat berkesan menyembukan BHP dan menghalang terjadinya DHT iaitu agen yang bertangungjawab menyebabkan berlakunya pembesaran prostate.
Ekstrak Tongkat Ali
Eurycoma longifolia membantu mereka yang menghidapi masalah syahwat dan bayak digunakan dalam peubatan masalah tenaga batin lelaki
Ekstrak Macca
Digunakan secara meluas di Peru untuk meningkatkan Labido seks, dikenali sebagai Peruvian ginseng
fungsi utama macca meningkatkan kekuatan, daya tahan, nafsu dan fungsi seksual. Masyarakat Peru menggunakannya kepada lelaki atau wanita untuk bersemangat dalam meningkatkan seks. Kajian Dr. Qun Yi Zheng menunjukan Macca mengandungi 10% Protien, 60% karbohidrat dan asid lemak dan bahan active macamides dan macaenes yang dapat meningkatkan seks.
Ekstrak Tribulus Terrestis
Dalam sejarah Greek digunakan secara meluas untuk mengubati penyakit batin, sakit kepala,gangguan saraf dan di China dan India ia banyak digunakan dalam mengubati penyakit hati, buah pinggang, urinari dan kardiovaskular.
Ekstrak Ashwaganda
Di India dikenali sebagai ginseng India dan tersebuat dalam kitab kuno kamasutra sebagai herba yang dapat meningkatkan labido lelaki, sangat popular di India dalam perubatan ayurveda.
Ekstrak Epimedium
Dalam perubatan China digunakan untuk mengatasi masalah kekurangan ‘Yang’ dan untuk memulihkan alat kelamin yang tidak berfungsu dengan baik dan membuang angin dalam badan.
Ekstrak Biji Labu
Dalam perubatan herba di Eropah selatan diguanakan dalam merawat penyakit yang berkaitan prostate lelaki.
Ekstrak Muira Puama
Di Brazil digunakan secara meluas utntuk meningkatkan dan menstamulasikan keinginan seksual.
Madu
sudah diketahui sangat membantu untuk meningkatkan tenaga dan melegakan keletihan. Dan meningkatkan tenaga batin.
Cara menggunakan :
campurkan 1 sachet Manly Umar 1001 ke dalam 180ml air biasa kacau hingga larut. 1 sachet sehari.
Kandungan : 30 sachet

Apa Kata Pengguna Beauty Umaira

Apa Kata Pengguna Beauty Umaira

Cerita ini diceritakan oleh seorang pengamal beauty umaira.
” Hidupku seperti sudah tidak bermakna bukan kerana tidak cukup keperluan.Suamiku mula berubah setelah usiaku menghampiril 40 an. Tubuhku yang tidak seperti dahulu,ditambah dengan masalah keputihan dan rasa sakit bila melakukan hubungan intim menyebabkan aku hilang nafsu dan minat. Ini membuat suami tidak lekat dirumah.Dalam benak fikiranku,jangan-jangan suami akan cari lain atau pasang cawangan.”
“Arggg sudah!. Risau diriku dibuatnya. Suatu pagi sedang sibuk aku menyiapakan tugasan dipejabat tempatku bekerja akau terpandang dikaca TV tentang Beauty Umaira. Aku terkesima sebentar mendengar pengasas beauty umaira ini bercerita dengan tajuk “suamiku lari” Tidah oh tidak! dalam hatiku berkata.Aku mesti berbuat sesuatu.
Tanpa membuang masa akan terus mencari carian diinternet dan terjumpa penjual beauty umiara dan akan tanpa sayang duit terus membuat pesanan pada pagi itu juga. Apasalahnya mencuba dalam hatiku berkata. Belum cuba belum tahu,sudah cuba nak lagi :) teringat ayat-ayat ini dalam iklan dimana ye.
Setelah mengamalkan selama 5 hari,aku berasa keinginan untuk melakukan hubungan intim membuak-buak,masalah keputihan sudah tiada. Aku teruskan sehingga masuk 2 minggu.kebetulan suamiku outstation di China selama 2 minggu. Aku tidak memberitahu suamiku tentang apa yang aku amalkan..Pendekkan cerita setelah bersama suamiku pada malam itu,ia berasa agak hairan.”Ayang rasa lain lah hari ini,macam baru-baru kahwin” Aku tersenyum,ya ke tidak,atau ayat-ayat nak menyedapkan hati aku sahaja.
Setelah mendapat suntikan motivasi aku terus mengamalkan beauty umaira ini selama 2 bulan dan alangkah terkejut aku bila lihat kulit ku bertambah cantik dan mulus.Payudara tegang dan pejal dan bonus yang tidak kusangka-sangka adalah punggung atau dalam ertikata bumper..baik beb..macam anak dara dulu-dulu.
Teman-teman pejabat asyik usik,pergi spa mana,jumpa bomoh atau ,masuk susuk dan sebagainya. Panas juga telinga dan hatiku  pada mulanya dan akhirnya aku terpaksa membongkar rahsia yang selama ini ku simpan rapi.Hasilnya aku tidak rugi juga,semua kawan-kawan aku beli dengan aku…dapat duit tambahan lagi”
Oh ya,,sebelum terlupa,dibawah ini video yang jadi pemangkin aku mencuba produk ini.Tontonlah mana tahu bermanfaat untuk anda.Kini suamiku asyik lekat dirumah,pantang terusik pasti bertarung.

Komen Pengguna Di Facebook.




  • Yasmien Abdullah adik saya menggunakan beuty umaira masuk hampir kotak kedua..dh disahkan pregnant..
    July 9 at 5:41pm · ·

  • July 1 at 2:56pm · · 1 personLoading... ·

  • Niesha Zalina Hasni saya dah amalkan.. dah jadi ahli pun and dah masuk bulan ketiga penggunaannya.. memang diakui bagus and berbaloi...
    July 1 at 3:57pm · ·

  • Najjatul Dina InsyaAllah poduk ni adik suka abang sayang
    July 7 at 4:38pm · ·

    • June 29 at 4:05pm · · ·

    • Safrina Hafidz ya betul, saya sungguh berpuashati......
      June 29 at 6:05pm · · ·

    • Eynakareena Eyna yupppppppppppp....memang puashati gilerrr
      July 1 at 9:36am · · ·

Hjh Sapiah Jln Temenggong Johor dulu ada sakit dlm perut dan sakit sendi selepas guna sekotak banyak masaalah kesihataan telah pulih dan dpt terawih penuh sebulan.
Hjh Rodiah Taman Syed Nasir Johor dulu sakit2 sendi dan sembelit kronik selepas guna Bu semua masaalah telah pulih dan dpt berjalan pergi rumah anak2 tanpa masaalah kesihataan lagi.
Mak Cik Gayah dari Parit Bakar beliu mengalami angin ahmar sudah masuk dua kotak ambil BU sekrg beransur pulih.